Sociale arrangementer

I Nyreforeningen Nordjylland har vi nogle faste sociale arrangementer hvert år, der giver nyresyge og pårørende mulighed for at mødes under hyggelige forhold.
Vi har bla. gerneralforsamling i februar, sommerudflugten i august og sidst men ikke mindst har vi vores hyggelige julefest i november.

Disse tre arrangementer er fast tradition, og betalingen for medlemmer er symbolsk. Desuden er det en god anledning til at lære hinanden at kende både som nyresyge og som pårørende. Vi støtter hinanden, og lærer bestyrelsesmedlemmerne at kende under andre forhold end lige, når vi er syge.

Udover de tre faste arrangementer, forsøger vi hvert år at arrangere målrettede foredrag, så har du ikke deltaget i nogle af vore arrangementer endnu, så mød frem næste gang. Vi glæder os til at se nye som kendte ansigter.

12/10 – Organdonationsdag Gammeltorv Aalborg
19/11 – Foredrag på Mors om kost